Közelmény


 



Sziasztok,

ha ma még nem jártatok volna erre, akkor ne lepődjetek meg!

Egy kicsit átrendeztem az oldalt, és remélem, hogy így is tetszeni fog nektek a blog. :)
Itt szeretnék válaszolni a komijaitokra. Hálásan köszönöm, hogy egy-két sorral leírtátok a véleményeteket. Nagyon sokat jelent nekem. :)
Ezért arra gondoltam, hogy meghálálom nektek ezt a sok komit, mégpedig egy résszel. Annyit elárulok, hogy Rob szemszög lesz!

Kitty:
sosem szabad feladni a reményt, a remény hal meg utoljára. kicsit közhelyes, de pont ideillik :)

Petra:
mikor az első pár sort leírtam, már akkor is egy jóval erősebb, intenzívebb gondolatok fogalmazódtak meg benne a törivel kapcsolatban.
kikerült Zoé & Rob törijének folytatása. remélem, elnyerte a tetszésed. :)

Judy:
sietek, ahogy csak tudok :) mivel ennyi sok pipát és komit kaptam, ezért kaptok részt! :)

Alice:
köszönöm a dicséretet, és még jó néhány dolgot terveztem, de jegyeztem, hogy boldog véget szeretnék! :)

Zsuzsi:
minden okkal történik, és már megvan a tervem. pszt! ez titok! :)

Klau:
remény mindig van, s ahogy Kitty-nek írtam, remélni kell! amúgy hatátosak a bocsiszemek :D

mELCSY:
Cassie és Rob a főszereplőm, ezen nem változtatok. azt elárulom, hogy Cassie nem hal meg, hogy mi történt vele az kiderül a kövi részből.

Nagyitta:
köszönöm, hogy olvasol, és hogy tetszik, amit működöm. ígérem, minden ki fog derülni!


Puszi,
ZoÉ




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése