Részlet Novella 3.8 - Szerencse kegyeltje tartalmából...

Sziasztok,

köszi a komikat és már itt is van az a bizonyos részlet... 
Örömmel tölt el, hogy sikerült felcsigáznom a fantáziátokat. Jönni fognak még fordulatok!

Kíváncsian várom a tippeket!

Puszi,
ZoÉ


Részlet...


Lív nem mondta ki, hogy bejön neki Rob, de kár tagadnia. Az elejtett megjegyzései túl találóak voltak. Másrészt nem voltam vak, láttam Rob, hogyan csorgatta a nyálát. Már csak Olívia puszta jelenlététől kész volt, de az a marha még egy lépést sem tett azért, hogy meghódítsa a választottját. Tennem kellett valamit, hát tervezgetni kezdtem. Elterveztem mindent. Egyetlen személyt avattam be, erre több okom volt...

(...)

Az alkohol mennyiség elfogyasztása gyorsan megtörtént, így a jó hangulat kellően megalapozott lett. Az estét egy kocsmában folytattuk. Messze nem teltházas este lehetett. A tömeg, jobban mondja az összes pasi egyetlen asztalt tűntette ki a figyelmével. A kíváncsiságom győzött. A tömegen átverekedtem magam, ami elég nehezen ment. Az asztal mellett öt lány táncolt. Először profi táncosokra gondoltam, de ebbe a kocsmában még soha nem láttam táncos lányokat. Kicsit jobban megnézve a lányokat, rájöttem ők is csak itt bulizók. Megtorpantam, mert a központban vonagló lányt felismertem. Nem hittem a szememnek. Soha életemben nem fordult meg a fejembe, hogy az általuk tartott „buli” egész pontosan mit takar...

2 megjegyzés:

  1. Hűha nagyon jó!!! Az első részlet elég érdekes. Kíváncsi leszek kinek a szemszögéből íródik, és ki az akit beavat ez a bizonyos személy a részletekbe, hogy segítsen neki megvalósítani a tervét. XD
    A másik részlet... hmm buli? Vonagló, táncoló lányok? No erre is kíváncsi vagyok. Nagyon!!! :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem Kris és Rob egyik tesója szervezkedik.Kell a segítség,ha az a "marha" nem lép az ügyben :))))a vonagló lányok is ők lehetnek...
    nagyon tetszik a részlet , kíváncsian várjuk ,mint mindig
    szia
    ancsa

    VálaszTörlés