Most mihez kezdjek?

Sziasztok,

valóban egy nagy kérdéssel fordulok hozzátok, ahogy a cím is utal rá. Itt szögezném le, hogy egyáltalán nem nyavalygás, nyafogás vagy ilyesmi a célom. Ezt már régen feladtam. Megértettem, ha egyszerűen nem akartok komizni, akkor azt tudomásul kell vennem, még akkor is, ha egyáltalán nem esik jól és nagyon hiányoznak a visszajelzések. Nah, itt le is zárom ezt a gondolatot!

A cím arra utal, hogy kissé tanácstalan vagyok a frisseket illetően. Az oka annyi, hogy elutazom egy hosszabb időre, nagyon rám fér, hogy kipihenjem magam. S így vagy egyáltalán vagy nagyon mérsékelten leszek net közelében, max. a mail-jeim checkolására.

A kérdés tehát az míg távol vagyok szeretnétek olvasni? Nem bánnám, ha páran azért reagálnátok, hogy mi legyen, és legkésőbb holnapig.
Bár lehet, hogy megint feleslegesen "járatom a szám"

Puszi,
ZoÉ

8 megjegyzés:

  1. SZio!
    Nem olyan régen találtam ismét rá az oldaladra...és rájöttem, h megint jó olvasni a történeteidet....nem akarod folytatni a Forever is .....történeted, én szívesen olvasnám, és ha szépen kérlek, akkor engedélyezed nekem, h elolvassam a többi blogodat is?
    Ja, a kérdésedre válaszolva....én szívesen olvasnék a továbbiakban is frisseket, de azt is megértem, h pihenésre van szükséged, és nem leszel nagyon net közelben...nem tudom, h ez a bejegyzésem mennyit segít, vagy befolyásol a döntéseden, de ennyit tudtam tenni.
    Szép napot!
    Üdv: Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hajni,

      köszönöm, hogy írtál, és igen, sokat jelentenek a soraid.
      Nagyon szívesen küldök meghívót, amihez egyetlen e-mail címre van szükség. Szóval kérlek, hogy a zoesneverland@gmail.com -ra küldj nekem egy levelet, és akkor arra a címre küldöm a meghívót.
      Annyit szeretnék még kérni/mondani a meghívóval kapcsolatban:
      Egyrészt kérlek iratkozz fel rendszeres olvasónak az oldalaimra,
      másrészt pedig a Finally-s oldalon KOMIZNI kell (akár komi a feji végén, vagy e-mail), kinek mi az egyszerűbb!

      még egyszer köszi!

      Puszi,
      ZoÉ

      Törlés
  2. Mostanában nagyon nehezen vagyok meg a Just nélkül , epekedve várom az új részeket,DE megértem,elfogadom és egyetértek abban,hogy neked is pihenned kell.Szóval most ne ránk gondolj,hanem magadra.Ha nehezen is,de megleszek valahogy nélküle....egy darabig!!!!!!!!
    Pihenj helyettem is :)
    szia
    ancsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ancsa,

      ha még nem mondtam volna, vagy vagy legalábbis elégszer: imádlak! A kitartásod, az érdeklődésed, és úgy általában mindent köszönök!
      Megsúgom, nem kell Just-ot nélkülözni, legalábbis most 7végén lesz feji, beütemeztem és ha én nem is leszek net közelben, a rendszer megcsinálja, és kiteszi a fejezetet! Úgy érzem, egy elég ütős kis feji kerekedett. úgyhogy elégedetten megyek pihizni, és remélem, hogy mire visszaérek, addigra még több komi lesz!
      Nagyot pihenek, igyekszem helyetted is!

      Puszi,
      ZoÉ

      Törlés
  3. Nagyon szeretem olvasni a történeteidet. Jó lenne ha folytatnád a Nem vagy egyedült és a Walking on sunshinet. Nagy kedvencem a Just.... jó lenne a friss de inkább magaddal törődj most és pihenés ki magad hogy aztán újult erővel vághass bele az írásba.

    Jó pihenést!!

    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viki,

      köszönöm szépen, jól esik.
      Megnyugtatlak, folytatni fogom a NVE-t és a WoS-t, a fejléc alatti kis fülecskén "Függőben lévő történeteim" cím alatt már be van ütemezve. Mindkettőt itt fogom folytatni, egymás után. Amelyiket jobban szeretnétek, az jön előbb!

      Feldobott hangulatban vagyok, így sikerült befejeznem a kövi Just fejit, és búcsúzóul felteszem nektek, és megyek pihizni!

      Jó olvasást hozzá!

      Puszi,
      ZoÉ

      Törlés
  4. Szia!
    Szerintem is jár mindenkinek a nyári szünet, a pihenés, feltöltődés. Én szívesen olvasom bármikor, bármilyen mennyiségben az írásaidat, de szerintem ha nyaralni mész,
    akkor nyaralj ! Ne azon kelljen agyalnod, mikor hol, hogyan fogod tudni feltenni az új fejezeteket, ... !
    Pihend ki magad, aztán jöhet a fejezetdömping! ;))
    Szerintem addig újraolvasok. XD
    Puszi és jó utat!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, egyetértek. Sajnos eddig olyan zsúfolt időszakok voltak a hátam mögött, hogy még véletlenül sem lehetett lazítani. Most pedig amint lehetőségem nyílt rá nagyon ki akarom használni, és jól pihenni, mert mindjárt jön a következő rettentő nagy hajtás, és akkor nem bírom ki ép ésszel. Nah, de nem nyavalygok, mert az élet most nagyon szép!

      Megoldottam, így remélem, mindenki elégedett lesz. Még búcsúzóul felteszem a fejimet és megyek is! szóval remélem, tetszeni fog és minél több komival leptek meg!

      Puszi,
      ZoÉ

      Törlés