3. díj


Sziasztok,

váratlanul ismét egy díjat kaptam. Köszönöm Pletyus a díjat! Nagyon megtisztelő, hogy rám gondoltál.

Puszi,
ZoÉ


Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!:)
2. Köszönd meg a díjat annak,akitől kaptad!
3. Írj magadról 5 dolgot!
4. Add tovább 5 embernek tovább a díjat!
5. Írj azoknak a blogjára,akiknek tovább adod a díjat!



1. Kitettem a díjat! :)
2. Nagyon köszönöm Pletyus-nak! Nézzetek be hozzá, nagyon megéri! :)
3. Magamról:
  • imádom a napsütést és a nyarat :)
  • káprázatos könyvnek tartom: Sara Gruen - Vizet az elefántnak
  • egyszer élőben szeretném meghallgatni Adele csodálatos hangját
  • szeretem a művészeteket, régen festettem. azonban a suli miatt nem jutott rá elég idő :S és végül már egyáltalán nem is vettem ecsetet a kezembe.
  • szívesen nézek rajzfilmet is :)

4. Nektek küldöm a díjat, mert imádlak benneteket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése