Ízelítő és komik!



Sziasztok,

mivel elég régen volt az utolsó olvasnivaló és sok pipát kaptam az utolsó fejezethez + 3 komit, ezért gondoltam, hogy megleplek titeket valamivel....

mindenek előtt engedjétek meg, hogy válaszoljak a komikra először:

Zsuzsi:
a képek és az idézetek különlegesek, mivel nagyon sokszor adnak ötletet az íráshoz. a 25. fejezetben szereplő idézetek szerintem is különösen szépek és nagyon kifejezőek :)
csak ettől a történettől búcsúzom, sőt inkább a történet első részétől. mint említettem vannak ötleteim, de azok még kiforratlanok. így inkább addig egy másik történettel szeretnék kedveskedni nektek. :)

judy:
remélem, hogy a következő is elnyeri a tetszésed :)

Ariana:
nincs semmi baj, sajna én sem tudok olyan gyakran írni az általam látogatott oldalakra, mint ahogy szeretném. :( emiatt nem követelőzök a komikért. nagyon örülök, ha kapok, mert abból ismerhetem meg a véleményeteket, de ha nem kapok, hát nem kapok...
ötleteim még vannak, és szeretném őket közzétenni.


Az új történetem címe: Véget nem érő szép remény

íme belőle az ízelítő:




"Álmos szemekkel néztem ki az ablakon, majd az órámat próbáltam előkotorni a táskámból. Ismét elsuhant előttem ama gyönyörű szempár, bár most egy mosoly is csatlakozott hozzá. Még mindig álmodom? - kérdeztem magamtól félve. Jobb ötletem nem volt így saját karomba csíptem, de tényleg nem álmodtam. Hihetetlen milyen nagy hatással volt rám egyetlen pillantása, mosolya. De még sem tudtam elhinni. Valahogy szokatlan volt. Akármennyire is tetszett, azt az egy dolgot eldöntöttem, hogy kerülöm a potenciális pasizási lehetőségeket. Egy darabig most minden fontosabb lesz, mint a pasiszerzés. Az életem rendbe tétele, vagy rendbe hozása a legfontosabb célom. Képtelenség tovább kibírni ezt az állapotot. Elhatároztam magam."

"Lassan felemeltem tekintetem, egy ismeretlen ismerős nézett farkasszemet velem. Zavaromban csak egy kacér mosolyt küldtem. Még mindig a szórólapot szorongattam, majd hirtelen, megmagyarázhatatlanul hatalmas bátorság öntött el – nem is ismertem magamra. Tényleg jót tett a levegő- és környezetváltozás. Ugyanakkor ezzel a fene nagy bátorsággal egyből megszegtem az önmagammal kötött alkum, miszerint nincs pasizás. Na bumm!"

Kíváncsian várom, hogy mit szóltok hozzá!
Holnap pedig érkezik A könnyebb megoldás Epilógusa! :)

Puszi,
ZoÉ




2 megjegyzés:

  1. Hát bíztos tetsazene.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ennyiből még nem tudom eldönteni,hogy milyen a történet, de kíváncsian várom!

    VálaszTörlés