Meglepetés Klau-tól...Díj...

Sziasztok,

egy váratlan, de annál nagyobb meglepetés ért. Klau nekem ajánlott egy díjat, amit ezúton is nagyon köszönök!
Szabályok:


  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
  1. Mióta tevékenykedsz a bloggeren? Valamikor 2009-ben regisztráltam a bloggeren, eszméletlen régen, de akkor még inkább csak olvasó voltam a blogok világában. Nos, 2011.06.27-én nyitottam meg a Pieces of my fantasia-t, az első bejegyzés 2011.06.28-án került fel.
  1. Fanfiction vagy saját történet? Ez egy nehéz kérdés, vagyis inkább összetett. Saját történet, bár nálam a fanfiction is teljes mértékben saját. 
  1. Mi az, ami a leginkább inspirál? Az élmények, benyomások. Ezeket pedig számos dolog kiválthatja. Írásnál szinte mindig szól a zene, ez is remek inspirációforrás. De képek, videók, filmek, sőt könyvet is adhatnak olyan váratlan és magával ragadó ötletet, amely még előbbre viszi a  történetem.
  1. Ki a példaképed? Sok emberre felnézek, de kifejezetten példaképem nincs. Mindenkit tisztelek, aki egy igaz ügy mellett, vagy teljesen átszellemülten kiáll valami mellett, gondolok itt környezetvédelem, vagy alapítvány támogatása.
  1. Mi a legutolsó film, amit megnéztél? The big wedding (A nagy nap, 2013) Eszméletlenül jó film. Régen láttam már olyan vígjátékot, amin szinte elejétől a végéig felszabadultan nevettem és nem csak kényszerből. Mindenkinek ajánlom, aki kikapcsolódni vágyik. Egy igazi, klasszikus értelemben vett vígjáték. Nézzétek meg megéri!
  1. Mi a hobbid? Az írás, olvasás és a filmnézés. Nálam ez abszolút hobbinak minősül. Régen festettem, most már csak az egyedi manikűrömön élem ki a festési hajlamom.
  1. Ki a kedvenc íród/költőd? Fogós kérdés, mert sok jó író van. De talán Nicholas Sparks.
  1. Melyik szemszögből szeretsz jobban olvasni: E/1 vagy E/3? Mindkettőnek megvan a maga varázsa. Mindkettő lehet a magam módján egyedi, és elbűvölő. Az E/1-et talán egy hajszálnyival kedvelem jobban, mivel ott még inkább bele tudod képzelni magad a szereplő helyzetébe.
  1. Ha lehetne egy szuperképességed, mi lenne az? Türelmet szeretnék, végtelen türelmet, vagy legalábbis többet.
  1. Mennyire befolyásolja a hangulatod az írói tevékenységedet? Nagyon. Ha jó kedved van, akkor azért. Minden könnyebben és gördülékenyebben megy. Ha rossz, akkor pedig elég ütős kis borongós hangulatú, sőt nagyon is szomorú hangulatot tudok teremteni.
  1. Mennyire viseled jól a negatív kritikát? Úgy gondolom, hogy jól viselem. A negatív kritika is kritika, és fejlesztő hatása van. Ha megalapozott és helytálló, akkor egyértelműen szükséges is.


A díjhoz kapcsolódó szabályokon, ha nem bánjátok, akkor önhatalmúlag kicsit módosítok. 11 dolog magamról, már egyszer-kétszer szerepelt, így összekötöm az 1. és 2. kérdést.

Klau kérdései és az én válaszaim:

Tényleg köszönöm a díjat, de most nem küldeném tovább. Akiket kiszemeltem, már megkapták.

Puszi,
ZoÉ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése