Részlet Novella 3.14 - Szerencse Kegyeltje

Sziasztok,

hoztam egy kisebb részletet a folytatásból. Utolsó előtti fejezet!!!Nagyon kíváncsi lennék, mi a véleményetek a törivel kapcsolatban, szóval örülnék neki, ha komiznátok. A Finally-s oldalon sem jönnek a komik. Lécci írjatok!

Puszi,
ZoÉ



A torkomban dobogott a szívem. Végre kimondtam, de egy cseppet sem könnyebbültem meg, sőt a múló pillanatok egyre feszültebbekké tettek. Baljós csend állt be kettőnk között. Rob egyenesen rám meredt, s lassan fal fehérré vált. Zavartan rázta meg a fejét, mintha egy álomból akarna feleszmélni, de mivel nem egy álomban volt, így hasztalannak bizonyult minden.
- Biztos? – emelte fel a fejét, rám meredt. S pillantásaitól egyszeriben zavarba éreztem magam.
- Igen, teljesen. – bólintottam a szavaim mellé. Lassan elmosolyodott, és a karjaiba zárt.

- Anya, anya! – törte meg a csendet a csilingelő hang. Lágyan suttogott és megcirógatta az arcom. – Ébren vagy?
- Marissa, drágaságom, miért keltél fel ilyen korán? – csúsztam kicsit feljebb, s a takarót is felemeltem, hogy még könnyebben mellém bújhasson.
- Ma van a szülinapom. – büszkén húzta ki magát. Aztán rám nézett, a szívem összeszorult a tekintetétől. Előre tudtam, mit fog kérdezni. – Ugye, apa is itt lesz? Eljön?
- Remélem. – simogattam meg a fejecskéjét, a gyönyörű hosszú loknijait. – Nagyon ajánlom neki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése