Részlet Novella 3.13 - Szerencse kegyeltje

Sziasztok,

hoztam egy kis ízelítőt a közelgő részből. Hamarosan pedig jön a teljes rész! És természetesen megy a visszaszámlálás, MÁR CSAK 3 RÉSZ!

Köszönöm a komikat!

Puszi,
ZoÉ


13.
A sors váratlan fordulata

Olívia…

- Nem! Annyit megérdemeltem volna, hogy legalább visszahívj! Azt hittem, hogy szeretsz, de már egyre kevésbé vagyok biztos ebben... sőt vagy abban, hogy egyáltalán szerettél-e... - Tátott szájjal álltam egyhelyben. Még Rob kirohanása teljesen leforrázva ért. Úgy éreztem, hogy a kést jó mélyen belém mártja és minden egyes szavával még jobban meg is forgatja azt. A rajtam eluralkodó sokk volt az, ami meggátolt a válaszadásban. Majd a következő pillanatban pedig átsuhant a fejemen, hogyan fog reagálni, ha elmondom a jövetelem valódi okát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése