Díj..... 2x


Sziasztok,

mostanában minden napra jut egy bejegyzés, de hát ilyen is van! Csütörtökön a szokásos időben viszont most már tényleg érkezik Flóra és Rob, s szerintem nagyon szeretni fogjátok ezt a részt! ;)
E bejegyzésben szeretném nagyon szépen megköszönni annak a két személynek, akik gondoltak rám és ezzel a díjjal megleptek. Személy szerint Bulikának és Pasának. Nagyon szépen köszönöm és tényleg nagyon hálás vagyok nektek!


Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
- Zsuzsanna a keresztnevem, becenév: Juliska, Gábor, Gabika, Zoé (a neveknek hosszú története van, amit majd egy másik alkalommal megosztok veletek is) 

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
- Olyan nincs, én inkább tombolok, táncolok vagy mosolygok, vigyorgok a dalokon.

3. Félsz a sötétben?
- Nem, egy cseppet sem tartom rossz vagy gonosz dolognak a sötétséget, így nincs mitől félni.

4. Szerelmes vagy valakibe?
- Oh, mindig ;)

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
- Szerintem cikis helyzet nincs, csak olyan, hogy nem értékelik a humorod.

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
- Nem. A történetben haláleset számít?

7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
- Csak annak hoz szerencsét vagy szerencsétlenséget, aki hisz benne... ÉN nem hiszek, szóval engem teljesen hidegen hagy, olyan nap, mint a többi....

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
- Persze, hogy van... Mindenkinek kellenek a titkok, szóval pszt!

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
- Mindenki más-más személyiség, szóval szerintem nem létezik olyan, hogy cikis lenne egy dal, csak esetlegesen mások nem rajongnak érte... ennyi!

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
- Nem, de sosem bírtam az injekciókat...

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
- Fogalmam sincs, mert sosem szerettem a figyelem középpontjában lenni. Szóval szerintem, ha híres lennék, akkor az bizony eléggé megterhelő lenne lelkileg számomra, úgyhogy nincsenek ilyen ambícióim.

12. Szoktál álmodozni?
- Éppen elég a történetek menetét kitalálni, ha megakadok... 

13. Járnál Chace Crawford-dal?
- Hmm... ha kicsit korábban kérdezted volna meg, akkor simán igent mondtam volna, DE azóta van egy nagy szerelmem!

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/ lány neveik?
- 2, de majd kialakul... Zoé, Zalán :D

15. Adni vagy kapni jobb?
- Adni...

16. Titkom:
- Lakat a számon :P

17. Bakancslista:
- Világ körüli út...

Alicenek, KlaunakElena ( Lily)-nek és PIXIEMnek küldöm tovább a díjat!!! A csodás történeteik miatt nagyon megérdemlik!!!

Puszi,
ZoÉ

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. ZoÉ, köszönöm a díjat! Bár az, hogy csodás történetek írtam volna - és ráadásul többes számban említetted -, egy kicsit túlzás az én részemről. Csak EGY Robos történetet fejeztem be. A többi meg.... uhh inkább ne is beszéljünk róluk. Egyelőre legalábbis. :b

    VálaszTörlés