Párperces lelkifröccs...



Sziasztok,

bocsi, de ez még nem a fejezet és nem is a beígért szöveges részlet. Nos, egy ideje már formálódtak bennem az alábbi sorok, bár úgy látszik, eddig még csak tudat alatt, de a mai nap végre felszínre törtek. Azt hiszem, hogy jobb lesz az érthetőség szempontjából, ha az elején kezdem.

Szóval mikor elkezdtem az írást anno, ami már jó régen volt, tényleg rengeteg idővel rendelkeztem és rengeteg energiával. Akkor és most is imádok írni, szó se róla, tényleg nagyon szeretem és a mindennapi dolgok mellett pokolian jó kikapcsolódást jelent nekem. S szerintem azóta is töretlen ötletekkel folyamatosan hozom az újabbnál újabb törijeimet, ugyanakkor reményeim szerint az idő múlásával egyre élvezhetőbbek lettek az írásaim, bár ezt én személy szerint kevésbé tudom objektívan megítélni. Ezt abból látom, hogy egyre többen csatlakoztatok az oldalhoz, és rendszeres olvasók lettetek. Ezt MINDEN KEDVES OLVASÓNAK KÖSZÖNÖM! Viszont valamilyen rejtélyes okból kifolyólag a komik eléggé erőteljesen megcsappantak.
Tudom, hogy a rohanó világunkban az időnk lassan értékesebb mindennél, viszont tényleg néhány szó ettől függetlenül jól esne és ezt nemcsak a magam, hanem szerintem minden írótársam nevében mondhatom. Általában a heti két friss, ami többnyire egy részletből és egy fejezetből áll, nem olyan sok, s ha a héten egy nyugisabb vagy pihenősebb időben elolvassátok, akkor tényleg egy komi nem sok időt venne igénybe. Jó persze vannak zűrösebb időszakok az ember életében, de akkor meg pont ezért lehetnek jók a törik.
Persze MÉLYSÉGES TISZTELET A KIVÉTELEKNEK, akik minden egyes résznél megtisztelt azzal, hogy néhány sorban leírta a gondolatait.

Hogy miért mondtam el mindezt?

Azért, mert a Finally I found you oldal úgy született meg, hogy azoknak, akik rendszeresen olvasnak és komiznak, megköszönjem a kitartásukat. Így azon az oldalon néhány, számomra nagyon különleges írást szerettem velük elsőként megosztani. Az itt közlésre kerülő törik előbb-utóbb a nagy közönségnek is elérhetővé válik majd.

DE aki esetleg addig nem szeretne várni, KÉRHET meghívót!
Minden olvasó, aki eddig írt és kért meghívót, megkapta a hozzáférési  lehetőséget. VISZONT a meghívót kérőktől annyit megkövetelek, hogy csatlakozzanak a rendszeres olvasók táborához legalább a Finally-s oldalon és bizony az ott szereplő történetekhez igenis KOMIZNI KELL! Ez nem komihatár, viszont azt hiszem, hogy ennyi nem nagy kérés a meghívókért cserébe.

Ha már itt tartunk akkor bevallom nektek, hogy az érdeklődés hiánya, vagyis a komik hiánya rám is hatással van. Nekem is rendesen megcsappant a kedvem s ezáltal egyetlen betűt sem írtam a soron következő fejezetekhez, hanem minden máshoz... Ezért is vannak mostanában össze-vissza a frissek. De remélem, hogy ezen közösen tudunk változtatni!

Szóval ennyi lettem volna! Köszi, aki végigolvasta a soraimat és köszi a megértést is!

Puszi,
ZoÉ




2 megjegyzés:

  1. ZoÉ! Ne haragudj, hogy mostanában nem írtam, de ahogy te is említetted elég sok tenni valóm volt/van. Viszont, amit tőlünk kérsz, azt teljes mértékben érthető. A baj csak az - és itt megjegyezném, hogy most csak a magam nevében beszélek -, hogy ha jól számoltam, akkor jelenleg 4 történetet viszel, és nekem - akinek mostanában alig van időm a géphez leülni, hogy olvassak - egy kicsit sok. Főleg, ha mondjuk valamelyik történetről lemaradok, és be kell pótolnom. Akkor még több... szóval a kérdésem annyi lenne ezzel kapcsolatban, hogy - ahogy már te is felvetted ezt már régebben - nem lehetne, hogy egyszerre csak egy történetet vigyél? Mielőtt a többiek nekem esnének felháborodásukban, csak gondold végig és persze a többiek is, akik mondjuk hozzám hasonlóan néha úgy járnak, hogy egyszer-kétszer lemaradnak a frissekről és mikor idejük van, akkor majdnem egy tucatnyi fejezetet kell innen-onnan bepótolniuk, hogy a végén már azt sem tudják ki kivel van. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elena!

      Köszi, hogy írtál! Fontolóra vettem a kérdésed, és azt hiszem, hogy sikerült is döntenem. A végeredményt pedig ki fogom posztolni!

      Puszi,
      ZoÉ

      Törlés