Részlet Novella 3.12 - Szerencse kegyeltje

Sziasztok,

hát itt volnék ismét és nem üres kézzel jöttem. Bár nem teljes fejezetet hoztam, de remélhetőleg egy finom részlettel szolgálok nektek.



- Most akkor mi van? – fáradtan indultunk el a lakókocsim felé. Az összes dolgom ott várt rám.
- Azt mondták, hogy egy óra szünet. De szerintem ebből a forgatásból nem lesz semmi.
- Neked legyen igazad! - Az épület egyik asztalán egy halom magazinra lettem figyelmes.
- Megint megjelent egy csomó pletyka. Ne foglalkozz vele! – Dean megelőzte a kérdésem. Ismer már. Elég rég óta. - Csak találgatás, talán egy-két kép valódi, de fikció az egész.
Bólintottam, majd rágyújtottam. Elsőször a telefonomért nyúltam. Szerelmemet hívtam. Foglalt volt. Még kétszer próbáltam meg, de sikertelenül. Észre sem vettem, hogy Ash üzenetet küldött. Átfutottam, az érdeklődő kérdések után egy bulit tartana. Egy „családi” összejövetelre gondolt. Nem vagyok semmi jónak az elrontója, így beleegyező választ küldtem. A negyedik csörgés után végre szerelmem felvette a telefont.
- Igen? – fáradtan cseng a hangja.
- Szia Kicsim! Nagyon hiányzol.
- Rob! Te is, nagyon hiányzol. De nem forgatnod kellene? Ugye nincs baj? Jól vagy? – egyből aggódóan faggat.
- Nem, nincs baj. Velem nem! Csak a díszlettel. – nevetek, ahogy felsóhajt.
- Itt vagyok! – válaszolt valakinek, de ismeretlen a hang tulajdonosa. Csend. – Ne, Jeremy nem! Engedj el! – kacagó hangja elvarázsolt. Egy pillanatra még a dühöm is elszállt. De nem sokáig. Ki a franc az a Jeremy? Eddig nem beszélt róla. Nem hallottam róla.
- Olívia, szerelmem ott vagy? – feszülten vártam a választ.


Hamarosan teljes fejezetet olvashattok!
Addig ajánlom a Just... folytatását!

Puszi,
ZoÉ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése