Részlet 58. fejezet tartalmából

Sziasztok,

egy szavatok sem lehet, hoztam részletet, de aztán tessék nagyon, de nagyon szépen komizni! minél többen!

Puszi,
ZoÉ



Egyedül voltam és ezt egyre kevésbé viseltem jól. Elegem volt már, és a második pohár pia után úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy kicsit jobban körülnézzek, hátha szerencsével járok. Ahogy körbe jártam és felmértem a terepet egy-két ismerőssel sikeresen össze is futottam. Majd egy újabb adag italért indultam, mikor földbe gyökereztek a lábaim. A félhomályban megpillantottam egy igazi csodát. Izgató táncot lejtett, igézően vonaglott, de mégis minden mozdulatában mérhetetlen elegancia volt. Csábított és vonzott magához, mintha láthatatlan kötelék lenne kettőnk között. Bár nem láttam az arcát részben a fények, részben pedig a haja miatt. Mégis egyetlen érzés járt át tetőtől talpig. – Nekem Ő kell! – Minden porcikám Őt követelte és eszem vesztettem a hirtelen rám törő vágytól. Nem számított semmi, mint a prédájára lecsapó vad, úgy közelítettem felé.


5 megjegyzés:

  1. EZ QVA JÓ de ki is gondolja ezeket és kiről???????
    Remélem Rob Flóráról :) csak akkor az a kérdés miért nem ismeri fel, hisz ismeri minden porcikáját...
    hátha szerencsével jár???? Rob miért akar szerencsével járni?
    Na csak fantáziálgatok...

    VálaszTörlés
  2. Ohhh ez csak nem az a nő akit elvitt a partira, mert akkor nagy gáz van.. Mêg jó, hogy nem fér be most rgy kapcsolat az idejébe..

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nem tudom mit gondoljak! Megint hajtépős állapotba kerültem! Először nekem is az ugrott be, hogy talán Flóra.... De ott van a másik lehetőség, hogy egy másik nő!!!!

    Nagyon várom, hogy kiderüljön!

    Puszi, Alice

    VálaszTörlés
  4. úgy közelített felé és mikor odaért megdöbbent ,mert Flórával találta szemben magát.......így lesz ugye????így kell lennie :)))Légyszi,légyszi,légyszi :)
    Nagyon tetszett....csak lenne már csütörtök!!
    és persze köszönjük
    szia
    ancsa

    VálaszTörlés
  5. Hmm... Rob szemszöge.
    És talán az a "préda" Flóra lesz? Reméljük a jókat.
    Nagyon várom már!!! :)

    VálaszTörlés