Díj

Sziasztok,

még nem a fejezettel érkezem, hanem egy Díjat kaptam Klau-tól. Nagyon szépen köszönöm Neki, hogy gondolt rám. S remélem szeretettel fogadjátok TI is, akiknek én ajánlom ezt a Díjat!


A szabályok:
1. 11 dolgot kell mondanom magamról.
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom kell.
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
4. A díjat tovább kell adni három embernek és linkelni az ő blogjukat.
5. Nincs visszaküldés / visszajelölés.


11 dolog rólam:

1. Húha, jó soknak tartom a 11 dolgot, mert az előző díjaknál már jó sok mindent elmondtam magamról. De igyekszek teljesíteni a feladatot.

2. Az írásban találtam meg a megnyugvást, mert ilyenkor nagyon jól ki tudok kapcsolódni.
3. A környezetem nagy rész túl komolynak tart, ebből adódóan jön a következő pont.
4. Nagyon sokan nem is tudják rólam, hogy mennyire jó a humorom, ha felszabadult vagyok.
5. A most futó töri (The show must go on) a kedvencem. Imádom írni! <3
6. Ez az első olyan töri, amiben nem a főszereplő a kedvencem. Franco <3
7. Franco-t alakító színész, Matt Bomer az egyik kedvencem. Nagyon tehetségesnek tartom. Imádom a White Collar című sorozatát, már-már függővé tud tenni. Glee-beli vendégszerepétől és attól, hogy énekel csak még inkább a szívembe lopta magát.
8. Nagy filmbolond vagyok. Az értékes filmeket szeretem a legjobban, nemrég néztem újra a Casablanca-t, mindenkinek ajánlom.
9. Színházban legutóbb a Monte Cristo grófját láttam Gazdag Tibor szereplésével, felejthetetlen élményt jelentett.
10. Egyszer szeretnék megtanulni rendesen billiárdozni és pókerezni.
11. Még 5 töri ötlete van a tarsolyomban.



A jelölő (Klau) kérdései:

1. Mióta írsz és mi vett rá az írásra?

Már korábban elkezdtem írni, ami akkor nekem egy menekülést jelentette. Egy nagyon rossz időszak alatt kezdtem el írni, emiatt is volt az első törimben annyi szomorú rész.
2. A blogolás számodra csak hobbi, vagy vannak írói ambícióid is?
Nekem abszolút hobbinak számít, de nagyon tetszik, hogy annyi mindent ki tudok próbálni közben. (interjú, magazin cikk, könyvajánló)
3. Melyik az a három szó, amellyel leginkább jellemeznéd magad?
temperamentumos, vidám, ötletes
4. Mennyi időt vesz igénybe egy-egy fejezet megírása?
Ha kellő motivációm van, amit a komikból merítek, akkor egy-két nap alatt megírok egy fejezetet.
5. Mi inspirál téged írás terén?
A komik, a hozzászólások, egyetlen szóval az olvasók!
6. Kedvenc ország, város?
UK - London és USA - New York
7. Kedvenc sztár?
A sztár helyett inkább színészeket mondanék, mert filmbolond vagyok. Rob (RM, WFE, BA, Cosmopolis), Matt Bomer (White Collar miatt), és új kedvencem Gabriel Macht (Suits miatt).
8. Ki a példaképed és miért pont ő?
Édesanyám, azért a türelméért, a kitartásért és elszántságért, amivel annyi mindent képes elviselni.
9. Van olyan történet/könyv, amelyről elmondható, hogy megváltoztatta az életed?
Így kifejezetten nincs. Viszont nagy hatást gyakorolt rám Kate Morton: Felszáll a köd. Csak ajánlani tudom a szerzőt és a csodaszép könyveit!
10. Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy nem tetszik, amit írok és végül esetleg megutálják az olvasóim.
11. Melyik karakter áll hozzád a legközelebb?
Nagyon szeretnék egyszer olyan magabiztos és céltudatos lenni, mint Flóra.


Az én kérdéseim:


1. Milyen élmény vett rá az írásra?

2. Mi fogott meg Robban, hogy a főszereplésével írd a történeteid?
3. Elképzelhető, hogy más történetbe fogj, ami független Robtól?
4. Miből meríted az erőt, ha írsz?
5. Az általad megalkotott karakterek csak a képzeleted szülöttei vagy hozzád közelállókról mintáztad őket?
6. Milyen könyveket szeretsz?
7. Milyen zenéket szeretsz?
8. Hol élnél a legszívesebben?
9. Miért azt a helyet választottad?
10. Mi a legnagyobb félelmed?
11. El tudnád magad képzelni a rivaldafényben?

Jelöltjeim:

Ne felejtsétek el SZERDÁN jön a folytatás!
De addig még van időtök, kérlek komizzatok!


Puszi,
ZoÉ

1 megjegyzés:

  1. Szia ZoÉ!
    Nagyon köszönöm a díjat. Megtisztelő, hogy rám gondoltál. :)

    Puszi:
    Elena

    VálaszTörlés