FRISS ???

Sziasztok,

ahogy az előző bejegyzésben írtam, jó sokat gondolkoztam azon hogyan legyen a friss..... Nem volt egyszerű egy jó megoldást kitalálni.

Tényleg nagyon köszönöm a komikat! S emiatt hajlok arra, hogy előbb jöjjön a folytatás....

Osztottam-szoroztam, s arra jutottam, hogy a hosszabb fejezetet ketté szedném. Igazság szerint két külön fejezetként is megállnák a helyüket a részek.

Szóval az ajánlatom a következő:
- MA (du. 5) 55. fejezet (part 1)
- CSÜTÖRTÖK (szokás szerint éjfélkor) 55. fejezet (part 2)

Ha megfelel nektek EZ a felosztás, akkor kérlek benneteket, hogy minél többen pipáljátok "Tetszik" lehetőséget!

Ha inkább egy teljes, egész 55. fejezetet szeretnétek (szokás szerint csütörtökön), akkor pipáljátok a "Nem tetszik" lehetőséget!


A DÖNTÉS A TI KEZETEKBEN VAN!!!

Puszi,
ZoÉ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése