Finomság!

Sziasztok,

most nem fejezettel érkeztem. viszont kapcsolódik az előző fejezethez. ezt a csodálatos hangot nem lehet nem szeretni :)




ha már itt tartunk, akkor van még egy szám, amiről nem feledkezhetünk meg! :)



Mivel a nyitás óta nagyon szorgalmasan komiztok és pipáltok, ezért hoztam egy kis részletet:

"- Szia Kicsim! Meglepetés, hazajöttem! – boldogság töltötte el a szívem, hogy ezeket kimondhattam. Egy pillanatra megdöbbentem, hogy üres lakás fogad. Semmi nyoma nem volt, hogy valaki itt lenne. – Kicsim, merre vagy?

Táskám, a kabátom, a sapkám menet közben a földön végezte. A háló felé indultam. Ott megpillantottam szerelmem. A döbbenettől még levegőt is elfelejtettem venni. Megráztam a fejem, mert biztos, hogy rosszul látok..."



Puszi,
Zoé

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Én is odáig vagyok érte! :D
    Remélem, hogy hamar jön a friss!! :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés