Ízelítő!


Sziasztok,

lassan haladunk augusztus vége fele, s most még a meleg nyári időt mindenképp ki kell használni. nos igyekeztem így tenni, ezért most nem fejezetet hoztam, hanem egy ízelítőt a következő részből.
A fejezetet péntekre tervezem. :) Azt még pontosan nem tudom, hogy délelőtt vagy délután kerül ki. Nem szeretek feleslegesen ígérgetni, így csak ennyit mondok. :)

"- Nézzenek oda, a hős szerelmes és a ribanca! Most végre pontot teszünk ennek a rohadt szarságnak a végére. – hogy a francba került ide? A rohadt életbe!

- Te meg hogy a fenébe kerülsz ide? – vetette oda a kérdést annak a féregnek, mintha csak a gondolataimban olvasna.

- Hát nem édes, ahogy védeni próbálod? – bökött felém, s most megláttam az eddig takarásban lévő kezében a fegyvert.

- Kérdeztem valamit! – Em határozottan kilépett a hátam mögül. Megfogta a kezem. - Mit akarsz még?

- Baby, tőled semmit. Nekem már csak egy utam van és az is a pokolba vezet. – nevette el magát az a görény. – De nem egyedül megyek!"


Remélem felkeltette az érdeklődéseteket!

Puszi,
ZoÉ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése