2. Díj



Sziasztok,

ismét meglepetésben volt részem, megkaptam a 2. díjam. :) amit hálásan köszönök Klau-nak!!!
Nézzetek be hozzá, mert csodálatosak az írásai!

2. Díj




Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!


Az első 2 pontot teljesítettem.
A 7 dolgot írtam már (nincs benne semmi változás):
  1. imádom a zenét, minden mennyiségben.
  2. nem tudok énekelni, és hangszeren játszani :( sajnos ehhez nincs semmi tehetségem.
  3. az írás egy pótcselekvés nálam. remek figyelemelterelés :)
  4. írás közben Nina Simone - Feeling Good, Feist Ben Gibbard - Train Song, Sam Bradley - Sea blue és Adele számait számtalanszor hallottam. Imádom őket!
  5. kedvenc oldalam: Citatum
  6. kedvenc filmem: Oscar. milliószor láttam, s mindig képes vagyok újra megnézi, már ki idegelem vele a körülöttem lévőket. XD
  7. van egy piszkos fehér színű cicám, akit Törpének hívnak.
Nektek küldöm tovább:
  1. Benedicta
  2. Besty
  3. Kim
  4. Pupi
  5. Szylu
  6. Szylu és Pupi

A folytatásról annyit, hogy HOLNAP jön!

Puszi,
ZoÉ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése