1. Díjam



Sziasztok,

ma meglepetések napja van. Nagyon KÖSZÖNÖM Klau!!!





A DÍJ szabályai:


1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

Kitettem a díjat! :)
Nagyon hálás vagyok a Díjért Klaunak! Nézzetek be hozzá, megéri! :)
7 dolog magamról:
  1. imádom a zenét, minden mennyiségben.
  2. nem tudok énekelni, és hangszeren játszani :( sajnos ehhez nincs semmi tehetségem.
  3. az írás egy pótcselekvés nálam. remek figyelemelterelés :)
  4. írás közben Nina Simone - Feeling Good, Feist Ben Gibbard - Train Song, Sam Bradley - Sea blue és Adele számait számtalanszor hallottam. Imádom őket!
  5. kedvenc oldalam: Citatum
  6. kedvenc filmem: Oscar. milliószor láttam, s mindig képes vagyok újra megnézi, már ki idegelem vele a körülöttem lévőket. XD
  7. van egy piszkos fehér színű cicám, akit Törpének hívnak.
Nektek küldöm a díjat, akiket imádok olvasni:
  1. Betsy
  2. Zorka-Betsy
Még egyszer nagyon köszönöm!

Puszi,
ZoÉ







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése